Jag kan inte logga in på Mina Sidor

Om du inte kan logga in på Mina Sidor så ska du först titta på hjälpsidan för vad du ska göra innan man loggar in för första gången.

Jag skulle byta lösenordet och nu fungerar ingenting
Ring IT-support på 0325-18333 eller skicka e-post till support@svenljunga.se.

Min Favorit/ Länk fungerar inte
Om du gör en favorit eller en genväg direkt till inloggningssidan så kommer inte den inte att fungerar när Svenljunga kommun gör en uppdatering av tjänsten. Gå alltid den korrekta vägen via svenljunga.se för att inte missa meddelanden eller uppdateringar.

Min dator uppfyller systemkraven och jag kommer ändå inte in
Ta bort programmet "Portwise Access Client", starta om datorn och prova göra om allting en gång till.

Du måste tillåta alla popupprutor och att installationen får göras i din dator.
Om du installerat om programmet och tillåtit allt och det ändå inte fungerar så är det något i din dator som hindrar anslutningen.

Kontrollera att inte Internet Explorer filtrerar webbplatsen
Om du har en blå filtreringsikon i Internet Explorer, klicka på den och sen knappen ”Inaktivera ActiveX-filtrering”.

Kontrollera att inte Internet Explorer filtrerar webbplatsen

Sidan senast uppdaterad: 2016-10-27 16.29