Press- och informationsmaterial

På denna sida får reda på hur du kan få del av vårt informationsmaterial eller bilder.

kameralins fotad uppifrån. kameran är inbäddad i torkade löv.

Pressmaterial

Är du i behov av pressmaterial eller bilder? Hör av dig till vår kommunikationsstrateg.

För att kolla på härliga bilder från vår vackra kommun kan du till exempel kolla på vår turistwebb Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster. eller Turistbyråns Facebook Länk till annan webbplats. och Instagram Länk till annan webbplats..

Om du önskar få våra pressmeddelanden, hör av dig till vår kommunikationsstrateg.

Informationsmaterial

Vi producerar allt vårt informationsmaterial själva. När vi är klara med en ny broschyr eller annat informationsmaterial hittar du det i anslutning till respektive informationssida här på vår webbplats, exempelvis turistinformation eller årsredovisning. Önskar du få någon av våra broschyrer fysikt istället för digital skickar vi den gärna till dig. Vårt Kontaktcenter hjälper dig att få hem rätt material.

Informationsblad

Ungefär 20 gånger per år publicerar vi ett informationsblad i den lokala gratistidningen Svenljunga Tranemo Tidning.

Grafisk profil

Vår grafiska profil är som all vår kommunikation baserad i kommunens vision: Det Godaste Livet.

Ladda ner den grafiska profilen Pdf, 8 MB, öppnas i nytt fönster..

Ladda ner vår kommunikationsstrategi. Pdf, 128 kB, öppnas i nytt fönster.

Svenljunga kommun, 0325-180 00
Johanna Sander, Kommunikationsstrateg, 0325-184 58